środa, 3 maja 2017

Najszybszy i najłatwiejszy sposób na zmianę wnętrza



Dla mnie najszybszym i najłatwiejszym sposobem na zmianę wnętrza jest po prostu zmiana dodatków. Ameryki tu nie odkryłam 😕 Fajnie jest mieć ściany i meble w uniwersalnych odcieniach tak by pasowały do nich dodatki w różnych kolorach. Ja uwielbiam kolor czerwony i do tej pory dominował on wśród dodatków u mnie w domu. W salonie rządzi czerwona kanapa więc póki co nie poszaleję, ale w kuchni nastąpił przełom. Zacznijmy od salonu. Kanapy nie wymienię fundusze ostatnio tak skąpe, że aż strach myśleć, więc najłatwiejszy sposób na zmianę wnętrza - tu salonu to wymiana poduszek czy poszewek na nie. Ostatnimi czasy ogarnęła mnie jakaś poduszkomania - uwielbiam je. Dzisiaj zadebiutują podusie od Moniki ze Sweet Twins KLIK - stronka dopiero się rozkręca więc mile widziane Wasze lajki - wiem, że mogę na Was liczyć 😉 Monika szyje nie tylko poduszki, poszewki ale też cudne ubranka dla dzieci 😍😍😍Jako, że lubię poduszkowy misz masz to nowe nabytki doskonale się wpasowały nie tylko na kanapie, ale też na drewnianej skrzyni. Poduszek nigdy dość!


Dotychczasowy wygląd kanapy 






Tester nr 1





W kuchni sprawę mam prostszą. Meble czarno-białe. Do tej pory dodatki czerwone, ale zachciało mi się mięty / turkusu. Oczarowana malutką puszką, którą znalazłam w Pepco stwierdziłam, że czas na zmiany. Puszka z Pepco zajęła parapet w towarzystwie świeczników, które sama zrobiłam - szybko i tanio ;) Nie miałam już kasy na wymianę kolorowych świec, więc wymieniłam dwie czerwone świece na białe, które ozdobiłam miętowymi kamykami (te same wypełniają świeczniki) i koronką.





Jak Wam się podobają te zmiany? Koniecznie napiszcie jak wy odmieniacie swoje wnętrza bez gruntownego remontu 😉  

7 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię poduszki, tworzą fajny klimat w mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zmieniać wnętrze dodatkami, piękne poduszki

    OdpowiedzUsuń
  3. haha ja też uwielbiam kupować dodatki :) co chwile bym zmieniała. Poduszek też u mnie tona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post:) Uwielbiam poduszki i wszelkie inne dodatki, pozdrawiam:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chyba najpierw zmienię mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna szukam szarych lub srebrzystych poduszek na moją czerwona kanapę, ale nie moge trafić na te wymarzone - a nawet jeśłi, to jest na przykład jedna albo dwie... a ja potrzebuję co najmniej sześc, bo kanapa olbrzymia... miętowe dodatki sa super:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...