czwartek, 19 stycznia 2017

OSTATNIE TYGODNIE OKIEM MOJEGO TELEFONU ;) dużo zdjęć

Ostatnio miałam dość długą przerwę w blogowaniu. Dzisiaj w fotograficznym skrócie ostatnie tygodnie ;) Enjoy

selfie z kotem


kot brytyjski

tort, torcik

Torcik urodzinowy dla męża :)




Kaloryfer najlepszy na zimowe chłody...




tatuaż nadgarstek

#new #tattoo



Uwielbiam ostatnio puchate sweterki. Ten na zdjęciu z Lidla


Gry planszowe umilają nam zimowe popołudnia :)


Pisior po kastracji ;)





Ciasteczka imbirowo-cynamonowe





Wspólny torcik mój i córci :) Oczywiście własnej roboty :)




Wspieramy #WOŚP #wielkaorkiestraświątecznejpomocy


2 komentarze:

  1. Kot podbił moje serce. jestem też kociarą, więc na pewno byśmy się dobrze dogadały! :) Pozdrawiam ! :)

    ______
    U mnie na blogu trwa konkurs, w którym do wygrania dowolnie wybrane produkty z dwóch sklepów. Reguły konkursu są mega proste, więc zachęcam Cię do spróbowania szczęścia w wygranej. :)
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 4 koty i dwa psy więc jest wesoło :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...