wtorek, 24 czerwca 2014

Zestaw do pracy

Dzisiaj jeden z zestawów do pracy. Na szczęście u mnie w pracy nie obowiązują jakieś sztywne kanony jeśli chodzi o ubieranie i panuje raczej swoboda wyborów. Ja zwykle w ciepłe dni stawiam na spódniczkę, ale gdy jest za zimno na gołe nogi wybieram spodnie. Tym razem zdjęcia sprzed kilku dni jeszcze czas ciepły, więc spódniczka czarna klasyczna, ale z nietypową bo pionową falbanką. Dobrałam do niej bluzkę mgiełkę w wężowy wzór. Aby nieco ożywić stylizację dopełniłam ją zieloną marynarką. Niestety nie mam ostatnio dobrych dni jeśli chodzi o wysokie obcasy - kręgosłup odmawia współpracy :( dlatego zwykle sięgam po buty na płaskiej lub prawie płaskiej podeszwie. Zobaczcie zdjęcia i miłego wieczoru Wam życzę :)






Marynarka, bluzka - Vila
Spódnica - BPX
Buty - F&F
Torebka - Allegro

8 komentarzy:

  1. Prosty, klasyczny, ale wygodny i z "pazurem" - to lubie!!! Fajna marynareczka:)
    Pozdrawiam Asiu! Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny set, luzacki, ale z nutką elegancji :) ślicznie Asiu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w pracy tez nic nie narzucali odnosnie ubrania ale wczoraj doszły mnie słuchy, że sie ma to zmienić... buuuu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym kręgosłupem, to masz jak ja! Mój też odmawia współpracy, buty na obcasie wykluczone, nawet koturny odpadają ostatnio :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...