niedziela, 19 stycznia 2014

SZYBKIE PRZEKĄSKI NA NIEZAPOWIEDZIANĄ WIZYTĘ :)

Dzisiaj mam dla Was propozycję szybkich przekąsek, które doskonale sprawdzą się przy niezapowiedzianych wizytach gości ale również na co dzień, gdy brakuje nam pomysłu na obiad lub zwyczajnie mamy mało czasu aby go przygotować :)

W pierwszej kolejności coś na ostro czyli poduszeczki nadziewane kabanosem :) poduszeczki wykonane są z ciasta francuskiego a do środka włożyłam kabanosy i żółty ser. Można oczywiście poszaleć z nadzieniem i włożyć to co lubi się najbardziej - ja akurat to miałam w lodówce :) Podawałam z sosem czosnkowym i majonezem oraz ogórkiem kiszonym. Takie poduszeczki dobrze smakują zarówno na ciepło jak i na zimno. Na imprezę sylwestrową robiłam z tych samych składników paluszki troszkę inna forma a fajnie wygląda na stole i świetnie smakuje :)


Na drugim miejscu słodka przekąska czyli placki serowe :) Przepis na nie znajdziecie TU KLIK PRZEPIS tym razem eksperymentowałam i placki oprószone cukrem pudrem posypałam granatem. Muszę przyznać, że smakowało rewelacyjnie. Na pewno jeszcze nie raz zrobię je w takim wydaniu. Moim dzieciom bardzo się podobały i nawet granata polubiły ;)



Do kawy polecam zdrowe i pyszne ciasto dyniowe :) A jeżeli nie mamy tyle czasu, żeby upiec ciasto to można zrobić muffinki, które podobnie jak ciasto szybko się przygotowuje, ale piecze o połowę krócej :) Jeśli nie macie przepisu to znajdziecie go TU KLIK





To tylko część przysmaków, które przygotowuję dla moich gości :) Jeśli chcielibyście poznać więcej pomysłów piszcie w komentarzach :) Pozdrawiam ciepło 

ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA ROZDANIE A W NIM:
Do wygrania jak widzicie Woda męska Urban Edge Avon i odżywka do rzęs Quickmax więcej na temat produktu tutaj: http://luxstyle.pl/akcesoria-kosmetyczne/quickmax

Zgłaszać się możecie pod postem konkursowym, który znajdziecie klikając na poniższe zdjęcie


ROZDANIE


34 komentarze:

  1. placki serowe wyglądają obłędnie *,*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zgłodniałam, masz rękę do tych przekąsek !:) A kot na 5 zdjęciu, oblizujący się na widok jedzenia mnie rozbawił :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko wygląda wybornie ;) baaardzo intrygują mnie to ciasto francuskie z nadzieniem ;) często się z nim spotykałam w różnych czasopismach ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  4. poduszeczki są świetne :) ja robię zawsze z parówkami ale będę musiała spróbowac Twojego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Placki serowe wyglądają wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje zaraz je sobie skopiuję do moich przepisów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie spróbowałabym ciasta dyniowego :) będę musiała kiedyś zrobić podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, świetnego masz bloga :) przepisy fajowskie.
    Powiedz mi proszę, czy to ciasto francuskie mrożone na patelni robiłaś? Czy doiekarnika zawsze trzeba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny :) Bardzo się cieszę, że Ci się u mnie podoba :) Ciasto francuskie nie było mrożone a poduszeczki piekłam w piekarniku :) pozdrawiam

      Usuń
  9. Hej Asiu:)
    Cieszę się, że znów mam internet i mogę tu wpaść po te smaczne przepisy:)) Pyszności:))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie powinno się oglądać tego posta wieczorem ;-(, czy te placuszki serowe to coś w stylu racuchów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No można tak powiedzieć ale mnie racuchy kojarzą się z drożdżami a one są bez :) Na drożdżowe placuszki serowe też mam przepis więc jak coś to piszcie :)

      Usuń
  11. Świetne przepisy! muszę któryś przetestować ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. MMMMMMMMMM same pyszności!!! mniam mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale smakołyki. Już sam wygląd powoduje u mnie przypływ śliny. O! i zgłodniałam! Wyglada przepysznie. co prawda nie cierpię gotować, ale może spróbuję...
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow that looks delicious !!;)



    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, chciałabym być Twoja znajomą;) takie przysmaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Na taką przekąskę to ja wpadam niezapowiedzianie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mniam! 'poduszki' na pewno zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  18. O mniam ! Narobiłaś mi smaka :D Uwielbiam "poduszeczki" , często robię np. z parówką :)
    Zapraszam : http://pp-popolsku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. kurcze po co ja ten wpis na głodnego w pracy czytam :/...pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. smnaim wyglada pysznie :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko tak smakowicie wygląda, że zrobiłam się autentycznie głodna. Jednak najbardziej intryguje mnie kot pilnujący muffinek... czy aby się ostały w całości ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe faktycznie zostawiane bez nadzoru bywają czasem porywane przez kota lub psa ;)

      Usuń
  22. Aż zgłodniałam. Wszystko wygląda wybornie. Poduszeczki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Co by nie mówił, to kot bije na głowę, nawet najlepsze przepisy.... Sorry Asieńka, ale koty kocham nad życie :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...