wtorek, 14 stycznia 2014

ROZDANIE - KONKURS - WALENTYNKOWY - WYGRAJ PREZENT DLA DWOJGA

Kochani moi czytelnicy i odwiedzający mojego bloga dzisiaj mam dla Was konkurs, w którym można wygrać prezent dla dwojga widoczny na poniższym zdjęciu. Zgłaszać możecie się na Facebooku KONKURS KLIK lub pod tym postem


Do wygrania jak widzicie Woda męska Urban Edge Avon i odżywka do rzęs Quickmax więcej na temat produktu tutaj: http://luxstyle.pl/akcesoria-kosmetyczne/quickmax


Zasady:
1. Zostań publicznym obserwatorem bloga lub polub my style, my life na facebooku KLIK
2. Napisz w komentarzu czy lubisz walentynki czy nie i dlaczego??
3. Dodatkowy głos można uzyskać za umieszczenie na swoim blogu podlinkowanego bannera :)

życzę powodzenia i zapraszam do zabawy
ROZDANIE TRWA OD 14.01.2014 DO 08.02.2014

Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
Nagrody funduję ja :)

14 komentarzy:

  1. Oczywiście, że lubię.
    Tego dnia mamy z mężem swoje święto. I pomimo tego, że uważam, że jest to strasznie komercyjne swięto to bardzo je lubię. Każda okazja jest dobra by świętować miłość ale i tak ten dzień jest i zawsze będzie wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Woda męska Urban Edge Avon i odżywka do rzęs Quickmax więcej na temat produktu tutaj: http://luxstyle.pl/akcesoria-kosmetyczne/quickmax

      Usuń
  3. A ja nie lubię walentynek. Jestem dość powściągliwa jeśli chodzi o okazywanie uczuć i zdecydowanie nie podoba mi się robienie tego na siłę. Niestety w otoczeniu mnóstwa serduszek, czerwonych róż, nie jestem w stanie "załapać" odpowiedniego nastawienia co do tego dnia.
    Polubiłam jako Dorota B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś tu wpadłam przypadkowo i znalazłam bardzo ciekawe przepisy :) Od razu dodałam się do obserwatorów, bo chętnie się tu zadomowię :)
    Zgłaszam więc też chęć udziału w tym świetnym konkursie.
    Walentynki bardzo lubię. To szczególny dzień. Zawsze go bronię, że p pomimo całej komercji jest bardzo ważny. W mediach przypominają wszystkim, jak ważna jest miłość, że należy o nią dbać każdego dnia, szanować ukochanego, dbać o niego (o nią), adorować i od czasu do czasu obdarowywać prezentami.
    Jeśli choć jedna osoba tego dnia (a na pewno dużo więcej :) ) powie żonie, jak bardzo ją kocha.... sprawi jej prezent, choćby jeden w roku... to warto, warto promować MIŁOŚĆ. Najpiękniejsze na świecie uczcie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze obchodziłam Walentynki i będę je obchodzić, bo obok nas jest zawsze ktoś, komu warto okazać uczucia, kto jest dla nas ważny. Obecnie żyjemy w tak zabieganym świecie, nie mamy dla siebie na co dzień czasu, dlatego dobrze, że jest taki dzień, który przypomina nam, że w życiu najważniejsza jest miłość. Odkąd urodził się mój synek, Walentynki spędzamy zawsze we troje, bo jest teraz w domy jeszcze więcej miłości. moja przyjaciółka też dostanie ode mnie czekoladowe serduszko :).

    OdpowiedzUsuń
  6. tak się rozpisałam, a mój komentarz się skasował :(
    Lubię walentynki,bo ten dzień jest inny niż wszystkie. Mówią, że zakochani powinni każdy dzień spędzać tak romantycznie. Ja sama uważam inaczej. Powinien być on inny od wszystkich, wyjątkowy, właśnie dlatego, że człowiek jest zabiegany, i nie ma tak naprawdę czasu by zaskoczyć swoją drugą połówkę. W tym dniu ma do tego okazję.

    Info o rozdaniu udostępniłam na facebooku :)
    https://www.facebook.com/pages/Make-up-Sandy-Osman/499228623471272?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Walentynki, chociaż mój narzeczony nie praktykuje takich świąt. Niemniej, cieszę się, że inni mają wtedy okazję zatrzymać się, cieplej do siebie uśmiechać i rozgrzewać serca tych drugich. Uwielbiam spokój i magię tego dnia, wtedy nawet radio rezygnuje z "łupanek" na rzecz spokojnych i łagodnych melodii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Walentynki i uważam, że są potrzebne bo znam wiele par, którym dzięki Walentynkom udało się ośmielić, był to dobry pretekst, by wyrazić swoje uczucie, wsuwając do torby kartkę czy zostawiając na biurku w pracy różę bądź czekoladki. A dla osób w związkach jest to dobry czas by w tym całym zabieganiu, zrobić coś dla siebie, spędzić miło czas i to jest o wiele ważniejsze od naręczy kwiatów czy kosza czekoladek. Bo miłość należy pielęgnować i dbać o nią każdego dnia, nie tylko w Walentynki, jednak zawsze jest to to dla mnie dzień pełen miłości i wzajemnej adoracji.

    OdpowiedzUsuń
  9. gram poniewaz dla mojego meza jestesmy juz za starzy na walentynki od wielu lat nie dostalam prezentu a tak bardzo bym chciala nie byc wyjatkiem na tym swiecie moze sama sobie ugram przepiekny prezent a jego wrecz zaskocze i pomiote na kolana i przeprosiny !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś nie lubiłam Walentynek. Drażniła mnie wszechobecna komercja, słodkie misie, serduszka, czekoladki, romantyczne piosenki. I ten przymus, że koniecznie trzeba tego dnia świętować, najlepiej we dwoje, pójść na kolację i obdarowywać się prezentami. Moje podejście zmieniło się kilka lat temu, kiedy zupełnie bezinteresownie otrzymałam swoja pierwszą walentynkę – jako dowód zwykłej, bezinteresownej sympatii. Bo Walentynki to nie tylko święto zakochanych – to również święto miłości oraz przyjaźni. I tego dnia warto a nawet trzeba okazać choć odrobinę sympatii osobom, które są nam szczególnie bliskie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam chłopaka, ale i tak nie lubię walentynek. Walentynki mam codziennie. Wyrażamy swoją miłości, owszem może nie dajemy sobie prezentów codziennie ale miłość jest ciągle. 14 lutego przecież nie okażemy sobie więcej miłości. Jest to dla mnie normalny zwykły dzień, bez żadnej magii.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo, iż wszędzie naokoło nas pełno tandetnych gadżetów z napisami "I love You" to lubię to święto. To świetna okazja żeby spotkać się w swoim towarzystwie, wychylić nie jedną butelkę wina oczywiście na wesoło. To dodatkowy dzień w kalendarzu, który jest okazją by znaleźć jeszcze więcej czasu dla siebie. Pobyć z drugą osobą, tak na prawdę, bez problemów codziennych, spraw, obowiązków.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwa miłość nie wyczerpuje się nigdy.
    Im więcej dajesz, tym więcej ci jej zostaje.
    A. de Saint-Exupery

    Drodzy Panowie i miłe Panie,
    lubię Walentynki , choć miłość okazywać się powinno codziennie niesłychanie.
    Walentynki to dzień, w którym uczucia bardziej sobie okazujemy,
    po prostu w tym dniu jak najbliżej siebie być chcemy.
    Żyjemy w ciągłym pośpiechu, dla siebie czasu za dużo nie mamy,
    a w Dzień Walentynek do siebie podążamy.
    Jak ten wieczór się spędzi w kinie czy w restauracji,
    a może wieczór w domu przy kolacji.
    To nie ma dla mnie, aż tak istotnego znaczenia,
    bo bez wątpienia,
    miłość i jeszcze raz miłość jest najważniejsza,
    by trwała jak najdłużej i była najpiękniejsza.
    Ciekawi mnie co druga połówka przygotuje,
    jakim prezentem mnie obdaruje.
    Ale to nie ma być prezent full wypasiony,
    liczy się gest - radość jednej i drugiej strony.
    Oczywiście Dzień Walentynek to taki dzień w roku,
    gdy miłość widzimy na każdym kroku.
    Młode pary czy małżeństwa już dojrzałe,
    nie wstydzą się tego wcale,
    że trzymają się w tym dniu za ręce,
    oby takich chwil było jak najwięcej.
    Miłość w ten szczególny dzień to jakby skrzydła nam dodaje,
    Serce mocniej bije i bić nie przestaje.

    obserwuję jako: alice139
    lubię na fb jako: Alicja Śnieżek
    link udostępniony na blogu : https://plus.google.com/u/0/?partnerid=gplp0

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...