piątek, 18 października 2013

DZISIAJ PORA NA NAGRODĘ DLA TOP KOMENTATORA

Jakiś czas temu wprowadziłam zasadę na bloga, że przy każdorazowym przekroczeniu pełnej setki obserwatorów bloga będę losowała spośród Was jedną osobę, którą otrzyma ode mnie prezent niespodziankę. Ale jakoś tak długo dochodzimy do momentu przekroczenia 300 obserwatorów, że postanowiłam nagrodzić TOP KOMENTATORA. Ranking jeśli chodzi o osoby, które najczęściej komentują moje posty możecie znaleźć na pasku bocznym :) Tym razem upominek powędruje do Nieco Starszej Dziewczyny :) Grażynko proszę o kontakt z danymi do wysyłki :)

pozdrawiam cieplutko i zachęcam do zostawiania komentarzy i obserwacji takie niespodzianki na pewno będą się jeszcze pojawiać :)

6 komentarzy:

  1. łooo, bardzo ciekawy pomysł:) gratulujemy Grażynie:)! ja tez zaobserwuję i zapraszam do zaobserwowania mojej strony:* www.high-heeled-view.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow ale niespodzianka z rana. Siedzę przy porannej kawie, czytam posty , a tu proszę... :-) Bardzo dziękuję, dane prześlę na e-mail.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...