środa, 11 września 2013

SCHODY

Za oknem znowu buro i mokro. Z jednej strony cieszę się z nadchodzącej jesieni, bo chłodniejsze dni i wieczory to początek sezonu kominkowego. Osobiście uwielbiam płonący ogień nie tylko w kominku, ale także na świecach, które rozstawiam po całym domu - oczywiście w miejscach niedostępnych dla dzieci i kota :) Płonące kocie futro to nie byłaby już atrakcja dla mnie :)
A na zdjęciach nadal w wakacyjnym klimacie. Lekka zwiewna bluzeczka w kwiatowy print do tego gładka spódniczka. Jak to zawsze podczas urlopu wybieram wygodne buty na płaskiej podeszwie. Przy pakowaniu się na wyjazd stosuję taką zasadę, że wybieram uniwersalne buty i dodatki żeby pasowały mi do zestawów, które przygotowałam wcześniej. Dlatego łatwo też zauważycie na zdjęciach wspomnieniowych z wakacji, że buty i dodatki się powtarzają a zmienia się tylko zestaw główny :) Pozwala mi to spakować się na dwa tygodnie w połowie walizki :)))

Miłego oglądania i popołudnia życzę












15 komentarzy:

  1. Super set, zdjecia z wakacji wspaniale, az mi sie zimno zrobilo bo lecze przeziebienie wlasnie;))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz:) dobry pomysł z tymi uniwersalnymi dodatkami i butami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie by chyba denerwowały te frędzle przy sandałach- nie łaskoczą w stopy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nic nie łaskocze :) Kwiatek przy zapięciu nawet nie dotyka stopy :)

      Usuń
  4. fajne buty ;d
    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie wygladasz:D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super, sandałki świetne - mam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za oknem jesień, a u Ciebie jeszcze czuć lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Butki świetne..I cały ten luzacki look... Pachnie latem!

    OdpowiedzUsuń
  9. W płaskich butach również wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze mi sie podobaly zdjecia na schodach! maja klimat:D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna kwiecista bluzeczka:) ps. Zapraszam do mnie na nowy post!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna bluzeczka :)
    Bedzie mi brakowac takich ubran.. juz jesien i slonce niestety zbyt czesto sie nie pojawia.. :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...