wtorek, 16 kwietnia 2013

KOCIE PAZURY PLUS POLECAM DWA PRODUKTY DO PAZNOKCI

Hej

Kilka dni temu rzuciły mi się na oczy pazurki z kocim motywem. Jako, że jestem wierną kociarą od razu wiedziałam, że będę chciała takie pazurki :) Wczoraj wieczorową porą lakiery poszły w ruch :) Jaki efekt?? Oceńcie same :)




Przy okazji chciałam Wam bardzo polecić dwa produkty, które widzicie na powyższym zdjęciu. Pierwszy z nich to nowość od Avonu żelowy utwardzacz. Można go stosować jako bazę pod lakier i jako utwardzacz do wykończenia i utwardzenia lakieru. Ja stosuję na lakier i powiem Wam rewelacja paznokcie utrzymują się 5-7 dni. Takiego efektu się nie spodziewałam SZOK pozytywny :)

Drugi produkt to odżywka do paznokci słabych i rozdwajających się z keratyną od Marizy. Po mojej niezbyt udanej łagodnie mówiąc przygodzie z odżywką Eveline 8w1 (więcej TU KLIK) byłam bardzo sceptycznie nastawiona do wszelakich specyfików tego typu. Postanowiłam zaryzykować no i mam swoją ulubioną odżywkę. Paznokcie się wzmocniły, rosną i wyglądają bardzo dobrze :D Przy najbliższej zmianie lakieru zrobię Wam zdjęcie przy samym pomalowaniu odżywką. Fajne jest w niej też to, że naprawia rozdwojenia i małe uszkodzenia, jakby je sklejała i do tego stają się praktycznie niewidoczne. Mnie to bardzo pomogło przy odbudowie i zapuszczaniu zniszczonego odżywką eveline paznokcia. Z czystym sercem polecam odżywkę Marizy u mnie spisuje się rewelacyjnie :)  




16 komentarzy:

  1. Świetne te paznokcie, bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odciski łapek na paznokciach wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne paznokcie! :) idealne dla mnie bo kocham koty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie Ci to wyszło. :) Świetny ten srebrny lakier. :)
    Pozdrawiam :*

    P.S Gdybyś była zainteresowana to na moim blogu pojawił się konkurs w którym można wygrać kosmetyki: http://mala-czarna-style.blogspot.com/2013/04/konkurs-zgarnij-kosmetyki-fm-group.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. małe kotki podeptały Ci paznokcie swoimi brudnymi łapkami:)słodkie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie to zrobiłaś, cudne i milusie jak kociątka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mariza od jakiegoś czasu za mną chodzi ;-)
    ♥ Dziękuję za komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. No moja pierwsza przygoda zakonczona 0:1 dla mnie.. Eyeliner po 3h na oku paskudnie mnie uczulil, wrecz wyzarl mi oko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z jakiej firmy był ten pechowiec??

      Usuń
    2. Wlasnie z marizy:/ no nic testuje dalej:)

      Usuń
    3. a to ciekawe bo jestem na maxa uczuleniowcem a jeszcze żaden kosmetyk Marizy mnie nie uczulił.

      Usuń
  9. Dzięki za wszystkie komentarze :) cieszę się, że pazurki się podobają. Wzorek podpatrzony, ale wykonanie moje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...