niedziela, 10 marca 2013

ZACHCIAŁO MI SIĘ WIOSNY :)

hello

Dzisiejszy outfit dość kolorowy a raczej mocno wyrazisty :) Mam już dość szarzyzny za oknem i zachciało mi się chociaż stylizacyjnej wiosny. Niebieskie spodnie zestawiłam z kremową koszulą z pomarańczowym kołnierzykiem oraz ogniście pomarańczową marynarką. Światło w domu mało wiosenne, więc zdjęcia są jakie są :(

pozdrawiam Was cieplutko czekając na słoneczko











Koszula - b. young
Spodnie - Atmosphere
Marynarka - House pojawiła się też TU KLIK
Torebka - Allegro
Buty - Secret
Kolczyki - Reserved

JEŚLI MACIE OCHOTĘ WYGRAĆ BON NA BUTY 

ZAPRASZAM 

===> TU






31 komentarzy:

  1. Pięknie wygladasz ! Tak świeżo, wiosennie ;)

    takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestawik jest boski i ślicznie Ci w pomarańczowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ten zestaw bardzo mi się podoba. Bardzo eleganckie zestawienie. Ja też już marzę o tym żeby zdjąć zimowe buty i założyć czółenka:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula i marynarka - coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie *,*
    Tak kolorwo z tą niesamowitą marynarką : **
    Obserwujemy ??
    Ja już . ♥
    pozdrawiam : ))


    klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się zestawienie pomarańczowego z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. o jej ! Jak radośnie się zrobiło i kolorowo :) Marynarka wspaniała:) A ja mam podobny kolorek tylko, że na pazurkach :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyglądasz, kolor marynarki cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie kolorów i piękna koszula!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW :OOOOOOOOOOOOO ŁADNIE!!!!!!!!!!
    Dziękuję za komentarz i zapraszam do lajknięcia fanpaga :D
    Pozdrawiam :*
    PS Teraz to troche poczekamy na słoneczko .. :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ożywczo działa ta pomarańczka. A z dodatkiem granatu to już w ogóle super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajniekolor spodni <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! Marynarka jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie! bardzo kolorowo! przyjemniej się czeka na wiosnę, która nie ukrywając gdzieś się zapodziała po drodze!

    xoxo, aneciawashere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna torebka... bardzo mi się podoba ten żakiet ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam zestawienie pomarańczy z granatem czy niebieskim:)wygonimy chyba tą zimę:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobre zestawienie kolorystyczne , forma tez super - waskie spodnie ,dobra marynarka.Świetnie. ( Jeśli moge Ci poradzić - fotografuj się raczej "z dołu" , na pewno masz znakomite proporcje- będa lepiej wyeksponowane). Pozdrawiam serdecznie. Nadal pilnie obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo udane zestawienie kolorystyczne...wszystko swietnie ze soba gra:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo Wam wszystkim dziękuję za przemiłe komentarze :) pozdrawiam ciplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny, energetyczno - elegancki zestaw :-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacja :-) Uwielbiam takie zestawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne i modne zestawienie mocnych kolorów-świetnie "wypędzają" zimę. W tej stylizacji szczególnie moją uwagę zwróciły spodnie-będą idealne na wiosnę i kolczyki-wzór do podejrzenia i kupienia żonie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyczucie kolorów-Klasa! Pozdrawiam, Ania.
    http://anna77mich.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...