poniedziałek, 18 lutego 2013

PSICH I KOCICH SŁÓW KILKA

Hello

Miało być o jedzeniu, ale nie zrzuciłam wczoraj zdjęć z telefonu męża, więc będzie o zwierzakach raz jeszcze. Przeglądając wczorajszego posta, nie mogłam oprzeć się pokusie i dodałam co nieco do zdjęć :) Efekty zobaczcie sami/e. Wieczorkiem pojawi się zapowiadany post a w nim przepyszny przepis na makaron, ale o tym później :) teraz kocich i psich słów kilka :D






POJAWIŁY SIĘ NOWOŚCI W ZAKŁADCE WYPRZEDAŻ SZAFY ZAPRASZAM DO PRZEGLĄDANIA :)

18 komentarzy:

  1. o taak białą sierść <3 mam psa, który jest biało rudy wiec wszystkie moje czarne marynarki są w strasznie złym stanie. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocur z drugiego zdjęcia wymiata :D super fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahhh, ostatnie zdjecie i psia mordka jest iscie rozczulajace :) Slodki na maxa !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te podpisy :D Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne! kocham zwięrzątka :) super interpretacja zachowań :))

    www.lenkaswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykły inwentarz - same słodziaki <3
    Pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha fantastyczne zdjęcia i jakie zabawne dopiski :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...